Gwarancja
Okres gwarancji
Gwarancja ROY-JOY na produkty sportowo-rekreacyjne do zastosowania profesjonalnego (nie konsumenckiego), jest jedyną i wyłączną formą odpowiedzialności, rozpoczyna się od daty sprzedaży, lub wydania produktu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Standardowa gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu, bez dodatkowych wymagań czy opłat. Program gwarancja na kolejne lata 24 – 60 miesięcy, jest dostępny dla klientów którzy zdecydują się na serwisowanie urządzenia, którzy przed upływem roku dostarczą urządzenie do serwisu ROY-JOY na przegląd. Serwisowanie urządzenia oprócz korzyści wznawianej gwarancji daje Państwu pewność, że urządzenie będzie w dalszym ciągu bezpieczne i bezawaryjne. W cenie serwisu ROY-JOY będzie dodatkowe badanie wymagane przepisami dotyczących nadmuchiwanych struktur pneumatycznych, przez rzeczoznawcę urządzeń rozrywkowych.
Naprawa produktu
W przypadku niewłaściwej pracy produktu, Użytkownik powinien niezwłocznie
poinformować Serwis i stosować się do jego zaleceń. Uszkodzenia powstałe z winy Producenta, ujawnione w okresie gwarancji, zostaną bezpłatnie usunięte po dostarczeniu produktu do Serwisu. Sposób dostarczenia produktu do Serwisu powinien być każdorazowo uzgadniany z Serwisem. Produkt dostarczany do Serwisu powinien być wyczyszczony i zdezynfekowany (wysterylizowany). Urządzenie dostarczone do serwisu powinno być bez schodów i ślizgów (dotyczy zjeżdżalni), w przeciwnym razie będą naliczony koszt demontażu i ewentualnego montażu.
W przeciwnym razie Serwis może odmówić naprawy produktu lub pobrać dodatkową opłatę za czyszczenie. Produkt przesyłany do Serwisu powinien być zabezpieczony w oryginalne opakowanie fabryczne (pokrowiec transportowy).
Gwarancją nie są objęte:
Wymienione poniżej elementy nie podlegają gwarancji podczas normalnej eksploatacji produktu takie jak;
elementy podlegające naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu.
adhezja materiałów przyleganie PVC do poliestru
ślizg – mata ślizgowa w zjeżdżalni
schody – drabinki w zjeżdżalni
obrazy (powierzchnie lakierowane) – uszkodzenia mechaniczne, niewłaściwa obsługa podczas składania i rozkładania, ( powierzchnia lakierowana nie powinna być narażona na tarcie oraz czynniki chemiczne (zasięgnij informacji co do czyszczenia i konserwacji)), to znaczy należy tak układać powierzchnie lakierowane aby nie stykały się ze sobą co zmniejsza ryzyko sklejania i uszkodzeń tzw. adhezja, dotyczy oddziaływań powierzchniowych międzycząsteczkowa.
wszelkie połączenia rzep
· czynności, które Użytkownik powinien wykonać sam, zgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi DTR. Czynności te mogą mieć wpływ na trwałość produktu a ich zaniechanie może spowodować przedwczesne zużycie lub uszkodzenie, może być podstawą do nie uznania gwarancji;
· uszkodzenia spowodowane użytkowaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem, niestosowaniem zaleceń instrukcji obsługi DTR lub niewłaściwą obsługą;
· stosowania innych niż zalecane w instrukcji obsługi DTR elementów zużywalnych, środków eksploatacyjnych w szczególności, środków dezynfekujących i/lub czyszczących, substancji na bazie rozpuszczalników alkoholowych.
· zdarzeń losowych powodujących uszkodzenia mechaniczne, zalanie, spalenie, niewłaściwy transport lub składowanie produktu od daty jego wydania przez ROY-JOY Sp. z o.o.;
· niewłaściwego zasilania sprężonym powietrzem (nie właściwa dmuchawa), i/lub zasilania energetycznego.
Użytkownik zostanie obciążony wszelkimi kosztami nieuzasadnionego roszczenia od serwisu, napraw wynikłych z eksploatacji niezgodnej z Instrukcją obsługi DTR oraz stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych i urządzeń współpracujących. Utrata
gwarancji w części lub w całości następuje, jeżeli Serwis stwierdzi dokonywanie jakichkolwiek napraw i/lub modyfikacji produktu w okresie gwarancji bez upoważnienia lub przez osoby nieupoważnione.
Żądanie gwarancji
Koszty transportu zawsze ponosi kupujący, bez względu czy jest to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, i wcześniej nie uzgodnionych. Wypełniona i ostemplowana DTR stanowi podstawę do dokonywania napraw
przewidzianych trybem gwarancji. DTR z poprawkami lub skreśleniami jest nieważna. Serwis może dokonać naprawy gwarancyjnej na postawie rachunku zakupu FV, jeżeli rachunek będzie zawierał dane identyfikujące produkt a w szczególności jego nazwę i numer seryjny. Serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej produktu jeżeli dane na DTR, lub FV, będą niezgodne ze stanem rzeczywistym a w szczególności z informacją dotycząca sprzedaży i daty produkcji produktu. Użytkownik za każdym razem zostanie poinformowany o wszystkich zastrzeżeniach.